Krstarenja Krstarenja

Krstarenja


Općeniti podatci o našim krstarenjima


Unutar naše flote razlikujemo tri vrste brodova: prva - klasični drveni motorni jedrenjaci, druga - motorni jedrenjaci željezne gradnje i treća - motorni brodovi tipa jahte. Iako vlada mišljenje da samo drveni jedrenjaci „imaju dušu“, imaju je itekako i oni željezni, jer se i njihov interijer gradi stilom brodskog šarma kao i kod drvenih jedrenjaka.

Brodove razlikujemo po veličini, opremljenosti i komforu, zato molimo da obratite pažnju na pojedinačne opise brodova. Sve se informacije i detalji opisa redovito i prema potrebama aktualiziraju. Brodovi se često tijekom zimskog mirovanja uređuju, popravljaju, nadopunjuju, stoga je moguće da im se izgled u odnosu na prethodnu sezonu razlikuje.

Tijekom zimskog perioda ponekad kapetan ili vlasnik broda odluči svoj brod prodati ili kupiti novi. U tom slučaju postoji mogućnost da poznatim brodom iz naše flote upravlja drugi kapetan i da na njemu plovi druga posada broda od one opisane u našem tekstu. Promjene članova posade brodova su česte od sezone do sezone.

Neki drveni jedrenjaci iz naše flote su stari i više od 100 godina – što zapravo znači da su toliko stara imena pod kojim plove kao i njihovi oblici trupa. U sklopu redovnih remonta i rekonstrukcija tijekom vremena su zamijenjeni svi okviri i daske, čavli i vijci te sve što je dotrajalo.

Jedno je pak zajedničko svim brodovima naše flote – plovidba se ne može usporediti s plovidbom na velikim brodovima za krstarenje. Na našim brodovima oslobođeni ste bilo kakvih društvenih formalnosti.

Veličina kabina razlikuje se od broda do broda, a i na samom brodu postoje razlike od kabine do kabine. Tako se veličina kabine na jednostavnije opremljenim, odnosno manjim brodovima, kreće prosječno od 4 do 6 m², dok se na onima s većom razinom opremljenosti, odnosno na većim brodovima, kreće prosječno od 7 do 10 m², a kod tzv. delux kategorije kabine su veličine cca 12 m².

Kabine na manjim brodovima imaju dovoljno prostora za ležaj za spavanje i odlaganje putne torbe. Opremljenost zadovoljava minimalne tehničke uvjete, a od namještaja se u njima u pravilu nalazi krevet, mali garderobni ormar te mala polica. Na brodovima višeg standarda opremljenosti, osim navedenog, u kabinama se u pravilu još nalazi i prostor za odlaganje stvari ispod kreveta, dodatne površine za odlaganje stvari (u vidu polica i slično), utičnica s naponom od 220 V i mala svjetiljka za čitanje iznad kreveta.

Na nekim brodovima kreveti su jedan iznad drugoga (kreveti na kat, ali većinom bez ljestvi). Na brodovima višeg standarda opremljenosti u kabinama su francuski ležajevi ili dva ležaja za po jednu osobu, jedan do drugoga ili razmaknuti. U trokrevetnim se kabinama najčešće nalazi jedan francuski ležaj i do njega ili iznad jedan ležaj za jednu osobu. Točan opis i raspored ležajeva pronaći ćete u opisu pojedinog broda.

Na gotovo svim brodovima svaka kabina ima svoj tuš/WC s umivaonikom (osim na brodovima kategorije „standard“). Ponekad se zapravo radi samo o odvojenom prostoru za tuširanje s odvodom na podu, ne o pravoj tuš kadi ili fiksnoj pregradi. Bolji standard i verziju tuša pronaći ćete u pravilu na željeznim brodovima, dok je na drvenima često slučaj o jednostavnom obliku zbog nedostatka prostora i puno teže izvedbe u samoj dogradnji.

Kabine ispod palube imaju ventilaciju i brodski prozor. Većina brodova ima uz kabine u potpalublju i kabine na palubi, koje se u opisu razlikuju ovisno o tome nalaze li se na glavnoj ili gornjoj palubi. Kod rezervacije možete birati među dostupnim vrstama kabina – u potpalublju, na glavnoj ili na gornjoj palubi, što će biti i ispisano na Vašem računu i kasnije na rezervaciji. Želje o posebnom broju kabine proslijedit ćemo u vidu napomene u sklopu rezervacije kapetanu broda, koji će prema mogućnostima tim željama pokušati udovoljiti, ali nisu obvezujući dio našeg Ugovora o putovanju.

Raspodjela kabina se temelji na kronološkom redoslijedu zaprimanja rezervacija u naš sustav, uzimajući u obzir rezervirani tip kabine.

Kreveti će Vas dočekati svježe uređeni, a na svim brodovima osim posteljine na krevetima dobit ćete i po 2 mala ručnika po osobi i tjednu. Veće ručnike za tuširanje te ručnike za more i plažu morate sami ponijeti. Posada broda tijekom putovanja ne posprema kabine (osim na delux brodovima) pa je Vaša obveza da ih održavate u željenom stanju. Isto vrijedi i za održavanje higijene u Vašem tušu i wc-ima. Posada broda tijekom krstarenja održava samo zajedničke sanitarne čvorove na brodu.

Kada krstarenje traje 2 tjedna, nakon 7 dana dobit ćete svježu posteljinu i ponovno 2 manja ručnika po osobi.

Na delux brodovima posada broda svakodnevno održava higijenu u Vašim kabinama i tuševima te prema potrebi mijenja ručnike na dnevnoj bazi. Održavanje kabina provodi se u vremenu od 8 do 13:30 sati. U slučaju da ne želite ovu uslugu, molimo da večer prije to napomenete nekome od članova posade broda.

Broj kabina naveden u opisima odnosi se samo na putničke kabine. Za članove posade broda postoje dodatne kabine koje nisu navedene u opisima.

Brodovi su svaki za sebe vrlo individualni, a takve mogu biti i rute. Rute većinom odgovaraju opisima u katalogu, ali mogu i odstupiti od njih. Ponekad Vam kapetan želi izvan rute pokazati svoju omiljenu uvalu, ponekad je moguća gužva u pojedinim lukama gdje se namjeravala provesti noć, tako da se kapetan mora znati snaći s obzirom na razne situacije.

U opisu rute navedena mjesta obilaska ne moraju biti jedina mogućnost luke za noćenje, na primjer, ako popodne posjetite mjesto gdje je navedeno noćenje, možete po prijedlogu kapetana produžiti u neko iduće pristanište ili mirnu uvalu. Može se i desiti da pristanete tek uvečer pa onda posjet tog mjesta bude iduće jutro. Ako postoji mogućnost izbora “uvale ili luke” za noćenje – ovo se posebno odnosi na naše rute R7, Z7, i T7 – kapetan odlučuje na temelju želja većine svojih gostiju. Ponekad postoji mogućnost da se u odnosu na opis, zbog objektivnih razloga koje Vam objasni kapetan, potpuno okrene smjer rute, npr. na ruti R1 oko polovica brodova će najprije posjetiti umjesto Krka Cres i onda nastaviti krstarenje.

Naše smo rute osmislili tako da su zadani ciljevi, u normalnim vremenskim uvjetima, ostvarivi uz ugodnu vožnju. Kapetan po vlastitoj procijeni ima pravo promijeniti rutu ovisno o vremenskim uvjetima, te iz sigurnosnih razloga produžiti ili skratiti boravak u luci.

Tijekom manevara jedrenja ograničeno je i korištenje paluba za sunčanje.

Vezano za mogućnosti chartera pojedinih brodova sve informacije pronaći ćete ovdje

Naši brodovi uglavnom plove pod motornim pogonom. Iako se uvjeti za to razlikuju od broda do broda ovisno o njihovoj konstrukciji, jedra se obično podižu jednom tjedno, ako vremenske prilike dopuštaju. Naravno, ovo se odnosi samo na brodove koji su po konstrukciji motorni jedrenjaci odnosno imaju jedra.

Hrana na brodovima je na bazi mediteranske kuhinje. Doručak je obično jednostavan, kava i čaj, bijeli kruh, maslac i marmelade. Često se poslužuju i hladni naresci, sir, jaja ili jogurt. Glavna jela (ručak i / ili večera) obično se sastoje od juhe ili predjela, mesa ili ribe s prilozima i salate, kao i deserta ili voća. Iako se radi o krstarenju većim se dijelom poslužuje meso u glavnim obrocima, a manje riba.

Ukoliko ste vegetarijanac, molimo da taj podatak navedete odmah pri rezervaciji. Priprema vegetarijanskih obroka na brodu ne znači da ćete dobiti posebno skuhana jela, već da ćete uz sve što dobiju ostali gosti umjesto mesa ili ribe dobiti veću količinu priloga (povrća). Kada se prvi dan ukrcate na brod, prilikom pozdravnog govora i pića dobrodošlice Vašeg kapetana, osoblje broda će Vas upitati tko ne jede meso ili ribu, tako da se taj podatak još jednom potvrdi kuharu.

Jela koja spadaju u posebne vrste dijeta ili prehrana, nije uvijek moguće pripremiti na brodu, a takve želje svakako trebate napomenuti pri rezervaciji. U slučaju da ste alergični na gluten, molimo da ponesete sa sobom kruh bez glutena, jer ga ponekad nije moguće naći u malim pristaništima pa Vam posada broda to neće moći uvijek pribaviti.

Ukoliko rezervirate charter broda, možete birati između ponude polu ili punog pansiona. Tijekom uobičajenih ruta prehrana na brodu temelji se na usluzi polupansiona, odnosno na bazi doručka i ručka. Na našim krstarenjima u kombinaciji s biciklističkim turama, ovisno o potrebama, nekada se umjesto ručka poslužuje večera. Na dan ukrcaja dobit ćete „snack - užinu“ i večeru. Ostale dane moći ćete večerati u mjestima gdje se planira noćenje. Na nekim brodovima bit će Vam ponuđena i mogućnost večere uz dodatno plaćanje na licu mjesta (25-30 € po osobi – ovisno o vrsti i izboru jela). Na dan iskrcaja u cijenu je uključen i doručak, čime završava Vaš boravak na brodu.

Puni pansion (moguć samo na rutama RF, ZF, TF i ZW) sastoji se od doručka, ručka i večere. Usluge počinju snackom-užinom na dan ukrcaja i završavaju doručkom na dan iskrcaja.

Hrana tijekom biciklističkih tura je na bazi polupansiona, a sastoji se od doručka i ručka ili večere na brodu. Ponekad se ruča u restoranima ili tipičnim konobama usput – to nije uključeno u cijenu putovanja, već gosti plaćaju na licu mjesta ugostiteljima. Ovisno o ruti i lokaciji, ruča se na brodu, dok navečer možete odabrati gdje želite jesti u mjestu noćenja.

Tijekom biciklističkih krstarenja prilagodili smo prehranu posebnim zahtjevima biciklista. Uz uobičajenu kavu ili čaj, bijeli kruh, maslac i marmelade za doručak se poslužuju i hladni naresci, sir, kukuruzne pahuljice, musli, voće, sokovi i mliječni proizvodi poput jogurta.

Tijekom krstarenja u kombinaciji s planinarskim pješačenjima prehrana se bazira na punom pansionu, s tim da se ručak servira na brodu ili u obliku lunch paketa, koji se onda konzumira tijekom pješačenja.

Salon u kojemu se poslužuju obroci je ujedno i salon za druženje i prostor gdje postoji šank sa poslugom pića. Ondje uvijek možete dobiti hladna pića – s ili bez alkohola. Potrošnja pića obično se upisuje na Vašu listu, a naplata se vrši na kraju putovanja. Navedenu listu možete provjeriti u bilo kojem trenutku tako da na kraju putovanja ne bude nesporazuma ili iznenađenja.

Naravno da su pića na brodu skuplja nego u supermarketu, ipak se nalazite u „malom plutajućem pansionu“! Međutim, cijene pića su ipak niže od onih u hotelima i mogu se usporediti s cijenama u kafićima. Cijene variraju od broda do broda.

Večernje toalete i svečanu odjeću možete slobodno ostaviti kod kuće, a svakako ponijeti kratke hlače i majice te kupaće kostime i popratnu garderobu. Dobro je ponijeti i nekakvu majicu dugih rukava ili laganu jaknu, pogotovo ako krstarite u predsezoni i postsezoni, tada je preporučljivo da ponesete sa sobom i neku vrstu kabanice ili vjetrovke. S obzirom da u kabinama drvenih brodova nema baš previše garderobnog prostora pa ni previše mjesta na podu, preporučamo da umjesto tvrdih kofera svoje stvari spakirate u nekakve ruksake ili mekane putne torbe, koje ćete onda lakše moći smjestiti recimo ispod kreveta. Na novijim željeznim brodovima stat će Vam ispod kreveta i veći kofer.

Molimo da pripazite na vrijedne stvari koje imate u svojoj prtljazi te da brinete o tome ostavljate li ih u kabini ili nosite sa sobom, jer u slučaju eventualne krađe ne odgovaramo za posljedice.

U lukama će Vas i pri ukrcaju i pri iskrcaju dočekati ljubazno osoblje Riva Teama. Oni Vam stoje na raspolaganju za sve što eventualno zatrebate (usmjeravanje do parkirališta, ukazivanje na poziciju traženog broda i ostalo). Na brodu će naše osoblje održati kratki pozdravni govor i dati Vam bitne informacije o brodu, ruti kao i odgovoriti na eventualna pitanja.

Na standardnim rutama poput R1, Z2, T1, T3 itd. nema turističkog pratitelja tjekom plovidbe. Planirane obilaske prema opisima ruta provode lokalni licencirani turistički vodiči.

Na aktivnim rutama poput onih s biciklističkim turama, pješačenjima ili na ruti „Aktivni uz kapučino“, na brodu su tijekom cijele plovidbe prisutni i vodiči, koji su ujedno i vodiči na bike ili pješačkim turama.

Obilazak gradova Rab, Zadar, Šibenik, Trogir, Split i Dubrovnik provode lokalni licencirani turistički vodiči.

U slučaju da krstarenje kombinirate s boravkom u hotelu, možda nećete htjeti uzeti svu svoju prtljagu na brod. U Rijeci možete ostaviti svoju prtljagu u spremištu za prtljagu na autobusnom kolodvoru (oko 1 km od naših brodova). U lukama Zadar i Trogir naši predstavnici ponudit će Vam nekoliko odgovarajućih mogućnosti pa ćete odlučiti u dogovoru s njima. Troškovi skladištenja prtljage plaćaju se na licu mjesta.

Kućni ljubimci nisu dozvoljeni na našim brodovima.


Dolazak u luku i ukrcaj na brod


Ukoliko niste unajmili cijeli brod (čarter) ukrcaj odvija se kako slijedi:

Poreč 12:00–13:00 sati
Dolazak na recepciju na našem parkiralištu moguć je od 09:00 do najkasnije 11:00 sati. Ulazak u luku automobilom nije moguć.

Rijeka 11:00–13:00 sati
Ulazak u luku automobilom moguć je od 09:00–12:00 sati.

Zadar 11:30–13:00 sati
Ulazak u luku automobilom moguć je od 8:00–12:00 sati.

Trogir 13:00–14:00 sati
Dolazak na recepciju na našem parkiralištu „check point“ moguć je od 10:00 do najkasnije 13:00 sati. Ulazak u luku automobilom nije moguć.

Gosti koji stižu kasnije saznat će od naših predstavnika gdje se mogu ukrcati. Valja istaknuti da naknade za neiskorištene usluge uslijed kasnog ukrcavanja nisu moguće.

Prilikom čartera broda sami birate vrijeme ukrcaja, kao i vrijeme isplovljavanja iz luke. Preporučamo moguće vremenske okvire ukrcaja kako je gore navedeno. Iskrcaj sa broda mora biti obavljen najkasnije do 9:00 sati.

U svim lukama ukrcaja nudimo vam čuvana parkirna mjesta, koja morate rezervirati u trenutku rezervacije krstarenja i će biti prikazani na potvrdi putovanja/računu. Naknada za parkiranje u svim lukama iznosi 70,00 € po automobilu i tjednu i plaća se uz cijenu krstarenja.

Rezervacija i plaćanje parking mjesta na licu mjesta više nije moguće od 2023. godine.

Također imamo parkirna mjesta za kampere, automobile s prikolicom i autobuse itd. – budući da cijene za njih variraju, pošaljite nam upit s naznakom dužine i visine vozila.

Poreč Dovezite svoje vozilo direktno do recepcije našeg parkirališta. Ovdje iskrcavate svoju prtljagu, te će naš servisni tim Vas i Vašu prtljagu odvesti do broda. Ulazak vozilom u luku nije moguć.

Rijeka Dovezite svoje vozilo ispred vašeg broda i iskrcajte svoju prtljagu. Naš servisni tim će vas zatim odvesti do parkirne garaže i vratiti u luku.

Zadar Dovezite svoje vozilo ispred vašeg broda i iskrcajte svoju prtljagu. Naš servisni tim će vam objasniti kratki put do parkirne garaže. Ovdje parkirajte vozilo i pješice se vratite do luke (oko deset minuta hoda).

Trogir Dovezite svoje vozilo direktno do recepcije našeg parkirališta. Ovdje iskrcavate svoju prtljagu koju će naš servisni tim odvesti na brod. Nakon toga možete prošetati do luke za desetak minuta. Ulazak vozilom u luku nije moguć.


Život i ponašanje na brodu


Na brodu ima struje i vode, ali ne neograničeno. Svi brodovi imaju 220-voltne agregate, koji zbog mira tijekom noći nisu uvijek u funkciji. Isto tako generatori u pravilu nisu u funkciji tijekom sidrenja u uvalama, jer ne bi bilo ugodno sunčati se na palubi uz neprestanu buku motora ili agregata.

Molimo Vas da obratite pozornost pri korištenju električnih uređaja kao što su sušila za kosu. Ako istovremeno radi nekoliko sušila za kosu, električni sustav može biti preopterećen, posebno na starijim brodovima, te će osigurači iskakati i prekidati napajanje.

Spremnici za vodu veličinom odgovaraju broju kabina odnosno putnika tako da ima dovoljno vode za pranje i tuširanje, pa i u slučaju kada nije moguće nadopuniti spremnik vode nekoliko dana. Međutim, to uz pretpostavku da svi putnici s dragocjenom vodom na brodu postupaju na racionalan način. Brodovi najčešće imaju centralni dovod tople vode za tuševe.

Gotovo svi brodovi imaju klima uređaj u salonu, a u posljednje vrijeme većina brodova i u kabinama (s individualnom regulacijom). Detaljne informacije o svakom brodu mogu se naći u opisu broda. Na brodovima bez klimatizacije za kabine ispod palube postoji zajednički klima uređaj u hodniku. U tom slučaju u kabinama postoji efekt hlađenja samo ako ostavite vrata kabine otvorenima. Klimatizacijski sustavi rade samo kad je brodski motor ili agregat u pogonu, ili kad je brod priključen na električnu mrežu na kopnu. Prilikom noćenja u usamljenim uvalama ili malim ribarskim selima gdje u sidrištu nema priključka električne energije, klimatizacijski sustavi se isključuju, kako se ne bi remetio noćni mir. U nekim lukama napon električne energije može biti preslab da bi se istodobno moglo opskrbiti nekoliko brodova, te se i tada ne može paliti klima uređaj.

WiFi internet dostupan je na svim našim brodovima, tako da se ni tijekom krstarenja ne morate odreći interneta na vlastitim prijenosnim računalima, tabletima ili pametnim telefonima. Međutim, to ne znači da je internetska veza dostupna non-stop. U gotovo svim lukama i na moru u blizini većih otoka ili kopna, postoji pokrivenost mrežom prema HSPA i LTE standardima, no oko rijetko naseljenih otoka ili u osamljenim uvalama često postoji samo signal EDGE standarda ili ga uopće nema. Također, može biti da WiFi signal iz tehničkih razloga nije jednako dostupan na cijelom brodu, nego se npr može „uloviti“ samo u salonu ili na stražnjoj palubi. Na nekim brodovima WiFi internet dostupan je samo kad motor ili agregat radi ili kad je brod priključen na električnu mrežu na kopnu.

“Roam like at home” - roaming po domaćim cijenama

Zahvaljujući EU pravilima za “roaming po domaćim cijenama”, koja su stupila na snagu 13. lipnja 2017., ne plaćaju se nikakvi dodatni troškovi roaminga mobilnog telefona tijekom putovanja izvan svoje matične zemlje u drugim zemljama EU. Pri roamingu po domaćim cijenama nema ograničenja za pozive i SMS, međutim postoje ograničenja za upotrebu interneta. Više informacija o tome možete pronaći ovdje.

U interesu očuvanja okoliša, te u skladu sa ekološkim regulativama koje su važeće u Hrvatskoj, molimo Vas da svi zajedno brinemo o čistoći na način da se ne bacaju nikakvi odpatci u more ili toalet, pa čak niti opušci od cigareta. Na svakom brodu postoji dovoljan broj kanti za odpatke.

Pomognite i Vi da naše jadransko more ostane i dalje prekrasne plave boje i kristalne čistoće!

Krstariti na jednom od naših brodova je nezaboravno iskustvo. No, trebate imati na umu specifičnu građu broda: stepenice su uže i strmije nego je uobičajeno u kućama, nakon pljuskova ili jutrom zbog rose pod palube može ponekad postati sklizak, te treba imati na umu da se vrlo lako na brodu može o nešto spotaknuti. Budući da je drvo živi materijal, te se pri visokim ljetnim temperaturama prosuši i time skuplja tj smanjuje, može se za vrijeme kiše dogoditi da voda uđe u kabine drvenih brodova. Stoga je obavezno pri lošem vremenu ili tijekom brodske vožnje pažljivo zatvoriti prozore u kabini (posebno na donjoj palubi).

U nekim lukama, posebice tijekom visoke sezone, zna biti dosta velika gužva, te su brodovi privezani bočno jedan uz drugoga. Stoga vas molimo da budete posebno oprezni prilikom prelaska s jednoga broda na drugi pogotovo zato jer su često palube brodova različite visine. Molimo za poseban oprez nakon konzumacije alkohola. Za eventualno nastale nezgode ne preuzimamo odgovornost.

Budite pažljivi ako poželite skočiti u more sa usidrenog broda u uvali. S jedne strane oprez je potreban zbog toga da se ne ozlijedite prilikom skoka, te s druge strane, zbog činjenice da pod palube može biti sklizav, jer i drugi gosti ulaze i izlaze iz mora.

Prikladna obuća na brodu su lagane i udobne cipele poput tenisica (Converse, Vans), niske ljetne natikače ili crocsice. Nošenje visokih potpetica ili drvenih klompa na brodu je zbog sigurnosti i obzirnosti zabranjeno.

Krstarenje je izvanredan doživljaj i za djecu. No, zbog posebnih uvjeta na brodu i mjera sigurnosti, preporučamo da na krstarenja idu djeca od školske dobi na dalje, uz preporuku da znaju plivati. Djeca će na brodu svakodnevno otkrivati nešto novo, primjerice razne prekidače i poluge uz kormilo, promatrati kako se podižu jedra ili baca sidro. Molimo Vas da na brodu obratite pozornost da postoji mnogo aktivnosti koje mogu biti za djecu neprimjerene ili opasne, te da nad njima kao i inače, imate roditeljski nadzor.

Zbog načina gradnje i organizacije prostora na brodu, naša krstarenja nisu prilagođena za osobe sa smanjenom pokretljivošću.

Čak i ako se čini da bi neki brodovi odgovarali ljudima sa smanjenom pokretljivošću bez invalidskih kolica, treba ipak imati na umu da se često nekoliko brodova zbog nedostatka mjesta u lukama mora usidriti jedan do drugoga. Zbog različite visine palube pojedinih brodova, povećava se rizik od nezgoda prilikom prelaska s broda na brod. Niti jedan brod nije u smislu stepenica, širine vrata kupaonica i kabina prilagođen kretanju osoba u invalidskim kolicima.

Hrvatski Jadran obiluje biljnim i životinjskim svijetom, te je kao takav idealno ribolovno područje. Ukoliko posjedujete svoj pribor za ribolov možete ga ponijeti sa sobom na krstarenje, te pecati sa broda ili sa kopna. Da biste smjeli pecati, potrebna vam je dozvola za ribolov, koju izdaju mnoge lokalne putničke agencije uz naknadu.

Pušenje nije dopušteno u kabinama niti u salonu, već na palubi svih naših brodova. Napominjemo da se opušci cigareta (posebno od cigareta s filterima kojima je potrebno oko 4–5 godina da se razgrade u moru) ne smiju bacati u more, te da se koriste pepeljare koje postoje na svim brodovima. Ne zaboravite i na opasnost od letećeg pepela ili žara, osobito tijekom brodske vožnje.

Puno naših gostiju je doživjelo jedinstveno iskustvo spavanja tijekom noći na palubi broda, na svježem zraku, pod mediteranskim nebom punim zvjezda. Na palubi je naravno za takve želje dovoljno mjesta, ali sa sobom onda ponesite vreću za spavanje i prostirku od pjene ili zračni madrac, jer se madraci i posteljina iz kabina ne smiju iznositi na palubu.

Na brodu je u pravilu mirnije od 23:00 sata na dalje. To nije strogo regulirano, već ovisi o samoj strukturi gostiju na brodu, ponekad se na nekim brodovima održava druženje i bude veselo i do dugo u noć. Budući da su brodovi zbog svoje konstrukcije prilično bučni, a kako smo već naveli u mnogim lukama zbog nedostatka prostora brodovi se privežu jedan na drugoga, međusobno uvažavanje i respektiranje noćnog mira je itekako preporučljivo.

Noć se najčešće provodi u lukama većih gradova (vidi opise ruta). Budući da je luka nastavak grada ili mjesta, te se ljetni noćni život u mediteranskim zemljama odvija na otvorenom (restorani, kafići, pubovi, terase), za očekivati je da je uvečer i noću živahno. To se osobito odnosi na mjesece visoke sezone - srpanj i kolovoz, kada se u većini primorskih gradova obilježavaju tradicionalne godišnje pučke fešte, koje često traju do ranih jutarnjih sati. I.D. Riva Tours nije organizator takvih evenata, te stoga nema utjecaja na buku i glasnu glazbu u pojedinim lukama.

Glazba i veselo raspoloženje nisu rijetkost na brodu – slavi se često i svakom prilikom. Ako ste glazbenik i svirate neki glazbeni instrument, npr. gitaru ili harmoniku, slobodno ga ponesite sa sobom na krstarenje.


Važno – za kraj


Boravišnu pristojbu, lučke naknade, pića i eventualne dodatne usluge na brodu moći ćete platiti u gotovini u eurima. Plaćanje karticama na brodu nije moguće.

Boravišna pristojba i lučke naknade nisu uključene u cijenu krstarenja, te će se platiti u gotovini na brodu pri ukrcaju.

Iznose 35,00 € po osobi i tjednu u sezoni 2023., te 17,00 € za djecu do 12 godina; 42,00 € po osobi i tjednu u sezoni 2024., te 21,00 € za djecu do 12 godina.

Razne cijene ulaznica u nacionalne parkove, muzeje itd, plaćate na licu mjesta, odnosno nisu uključeni u cijenu krstarenja, osim ako je to izričito navedeno na popisu usluga u opisu rute.

Prilikom čartera broda svi navedeni razgledi gradova ili nacionalnih parkova, također nisu uključeni u cijenu krstarenja, već se plaćaju dodatno, odnosno na licu mjesta.

Također, piće koje konzumirate tijekom krstarenja nije uključeno u cijenu, te se uobičajeno svaka konzumacija upisuje na listu pojedine kabine tijekom krstarenja – a obračun i plaćanje po pojedinoj listi vrši se na kraju putovanja. Stanje liste možete uvijek dobiti na uvid, tako da na kraju putovanja pri obračunu ne bude nikakvog nesporazuma.

Da li će naša krstarenja biti realizirana, ovisi i o tome da li je postignut minimalno potreban broj sudionika putovanja. Taj minimalno potreban broj sudionika možete vidjeti u opisu pojedinog broda. U slučaju da se za određeni termin i rutu dogodi da nije postignut dovoljan interes i da nije postignut minimalno potreban broj sudionika putovanja, biti ćete o tome informirani najkasnije 30 dana prije datuma početka putovanja. Pri tome ćete od nas, osim informacije o otkazu te rute, dobiti adekvatne ponude za taj termin na sličnim rutama sa drugim brodom, bez dodatne nadoplate neovisno da li postoji razlika u cijeni na više od Vašeg prvobitnog iznosa.

Preporučamo da ugovorite putno osiguranje. Za eventualne preporuke stojimo Vam na raspolaganju.