Rute T7
Ruta: Ekskluzivna kapetanova ruta – preporuka za individualne goste!
Opis
Naša kapetanova ruta ne slijedi ustaljen raspored. Kapetan sa svojim dugogodišnjim iskustvom u plovidbi samostalno odlučuje i sastavlja rutu za nezaboravan tjedan krstarenja.
Jedna srpanjska večer, brod MY Mystic: upitali smo kapetana Arsena kako bi organizirao kapetanovu rutu iz Trogira:
Naravno, ne plovim prema fiksno utvrđenoj ruti već gostima dajem priliku da izraze želju što bi voljeli posjetiti. Međutim, u pravilu izbjegavam noćenja na kopnu jer je na otocima mnogo mirnije. Na Braču volim ugodno malo ribarsko mjesto Postira u čijoj smo luci ponekad jedini brod. Ili u Mlinima, mirnom naselju koje leži duboko u zaklonjenoj uvali. Zatim, obično je na rasporedu otok Hvar. Dok je hvarska luka često pristanište za čak 30 brodova koji ovdje istovremeno noće, ja biram manja mjesta kao što su Jelsa i Vrboska na sjevernoj strani otoka. Ta su mjesta uvelike zadržala svoju izvornost i za razliku od Hvara, ovdje nema glasne glazbe koja odzvanja iz lokala sve do jutra. Nadalje, ovdje je takozvani „zabranjeni otok“ Vis. Otok je bio vojno područje s ograničenim pristupom sve do kraja osamdesetih godina, a strancima je bio potpuno zabranjen pristup. Zbog toga se masovni turizam ovdje nije razvio. Idućeg dana moje prvo odredište na otoku obično je grad Vis, s tipičnom mediteranskom ljetnom vrevom, zatim se zaustavljamo u gradiću Komiži na suprotnoj strani otoka. Budući da smo na Komiži, nećemo propustiti obližnji otočić Biševo na kojem moji gosti imaju priliku malim brodicama posjetiti čuvenu Modru špilju. Ističem da ovo nije fiksni program, već ovisi o željama mojih gostiju i naravno o vremenskim prilikama.
Jedna srpanjska večer, brod MY Mystic: upitali smo kapetana Arsena kako bi organizirao kapetanovu rutu iz Trogira:
Naravno, ne plovim prema fiksno utvrđenoj ruti već gostima dajem priliku da izraze želju što bi voljeli posjetiti. Međutim, u pravilu izbjegavam noćenja na kopnu jer je na otocima mnogo mirnije. Na Braču volim ugodno malo ribarsko mjesto Postira u čijoj smo luci ponekad jedini brod. Ili u Mlinima, mirnom naselju koje leži duboko u zaklonjenoj uvali. Zatim, obično je na rasporedu otok Hvar. Dok je hvarska luka često pristanište za čak 30 brodova koji ovdje istovremeno noće, ja biram manja mjesta kao što su Jelsa i Vrboska na sjevernoj strani otoka. Ta su mjesta uvelike zadržala svoju izvornost i za razliku od Hvara, ovdje nema glasne glazbe koja odzvanja iz lokala sve do jutra. Nadalje, ovdje je takozvani „zabranjeni otok“ Vis. Otok je bio vojno područje s ograničenim pristupom sve do kraja osamdesetih godina, a strancima je bio potpuno zabranjen pristup. Zbog toga se masovni turizam ovdje nije razvio. Idućeg dana moje prvo odredište na otoku obično je grad Vis, s tipičnom mediteranskom ljetnom vrevom, zatim se zaustavljamo u gradiću Komiži na suprotnoj strani otoka. Budući da smo na Komiži, nećemo propustiti obližnji otočić Biševo na kojem moji gosti imaju priliku malim brodicama posjetiti čuvenu Modru špilju. Ističem da ovo nije fiksni program, već ovisi o željama mojih gostiju i naravno o vremenskim prilikama.
Ruta:
Ekskluzivna kapetanova ruta – preporuka za individualne goste!
Ekskluzivna kapetanova ruta – preporuka za individualne goste!
Kapetanova ruta iz Trogira:
* Od 13:00 do 14:00 sati ukrcavanje u luci Trogir.
* Itinerer nije fiksno utvrđen već ga kapetan prilagođava na svoj način. Uzimajući u obzir vrijeme i uvjete na moru, pokazat će vam svoja najomiljenija mjesta i uvale.
* Najmanje dva noćenja u skrovitim uvalama i malim ribarskim mjestima.
* Najviše tri noćenja u većim gradovima koji se posjećuju i prema ruti T1, po mogućnosti ne istovremeno kada i drugi brodovi.
* Grupa će izbjegavati što je više moguće susrete s grupama s drugih brodova i izbjegavat će podudaranja što se tiče mjesta noćenja.
* Od 13:00 do 14:00 sati ukrcavanje u luci Trogir.
* Itinerer nije fiksno utvrđen već ga kapetan prilagođava na svoj način. Uzimajući u obzir vrijeme i uvjete na moru, pokazat će vam svoja najomiljenija mjesta i uvale.
* Najmanje dva noćenja u skrovitim uvalama i malim ribarskim mjestima.
* Najviše tri noćenja u većim gradovima koji se posjećuju i prema ruti T1, po mogućnosti ne istovremeno kada i drugi brodovi.
* Grupa će izbjegavati što je više moguće susrete s grupama s drugih brodova i izbjegavat će podudaranja što se tiče mjesta noćenja.
Kalendar raspolživosti
Boravišne i lučke pristojbe nisu uključene u cijenu i plaćaju se u gotovini na brodu prilikom ukrcaja. Iznose u sezoni 2024. 42 € po osobi i tjednu, te 21 € za djecu do 12 godina; a u sezoni 2025. 49 € po osobi i tjednu, te 24 € za djecu do 12 godina.
Preporuka za napojnice: Sigurno ćete rado usluge posade nagraditi napojnicom. Preporučamo iznos od 70 € po kabini i tjednu.
31. Svibanj
2025
28. Lipanj
2025
05. Srpanj
2025
26. Srpanj
2025
02. Kolovoz
2025
09. Kolovoz
2025
16. Kolovoz
2025
06. Rujan
2025