MS Planka / Rute RF

Kategorija: Comfort Plus
Luka Rijeka - Kvarner
rezerviraj sad
 

Opis

Kategorija: Comfort Plus
Max. 24 Osoba
Kabine s tušom i wc-om
Klima uređaj
Besplatan Wi-Fi

Jure Tomaš je ugradnjom novog motora u svoju Planku započeo kompletnu rekonstrukciju broda. Salon, kabine i palubu je odstranio i nakon što je ostao samo trup, Jure se zajedno sa iskusnim brodograditeljima baca na posao – ugradnju novih kabina, većinu njih na palubi, od kojih je svaka opremljena sa tušem/WC-om i individualno podesivim klima uređajima. Već odavno je Planka jedan od najpoželjnijih drvenih brodova naše flote, a na nekoliko termina je posebno rezervirana za nudiste. Iako je na ljeto 2016. novi brod obitelji – motorni jedrenjak MS Aria – isplovio po prvi put, Jure ostaje vjeran svojoj Planki, dok njegov sin Marin upravlja Ariom. Sezone 2019. kolo sreće se okreće i uloge se mijenjaju – Marin preuzima gradnju MY Alphe, koja od sezone 2020. nadopunjuje našu flotu, a Jure preuzima kormilo MS Arie. Novi kapetan Planke postaje mladi i već iskusni kapetan Jerko Marasović iz mjesta Krilo Jesenice, sin kapetana Ivice, koji je vlasnik i kapetan naše MS Jerkić. A to nije slučajnost, jer je Planku kupila obitelj Marasović na kraju sezone 2019. Jesmo li vas malo zbunili? Kao što vidite, svi naši brodovi su u odanim obiteljskim rukama koje njima obazrivo upravljaju. Dok Jerko od 2020. upravlja Jerkićem, njegov otac zapovijeda Plankom. Tijekom sezone, Jerkov brat Ivan po potrebi pomaže na oba broda.

Opći podatci: Dužina 27,30 m, godina gradnje 1957, rekonstrukcija 2005. 11 kabina – 24 kreveta. Svaka kabina ima svoj tuš/wc i klima uređaj.

Potpalublje: 4 trokrevetne kabine s francuskim ležajem i trećim krevetom iznad.

Glavna paluba: 3 dvokrevetne kabine s krevetima na kat.

Gornja paluba: 4 kabine s francuskim ležajem.

Ostalo: Paluba za sunčanje (100 m²) sa 16 ležaljki, stolovi sa klupama za cca. 14 osoba na palubi, klimatizirani salon za 24 osobe.

Naši brodovi nisu prilagođeni za osobe sa smanjenom pokretljivošću.

Minimalni broj putnika: 14

 

Detalji

Godina gradnje: 1957

Obnovljeno: 2005

Ukupna dužina (m): 27.30 m

Paluba za sunčanje: 100 m2

WiFi Internet: Besplatno


Kabine

Dvokrevetne kabine: 7

Trokrevetne kabine: 4

Jednokrevetne kabine: 0

Četverokrevetne kabine: 0

Kabine s kupaonicom: Da

Klima uređaj: Da


Dodaci

Tuš/wc: 2




Dojmovi s putovanja

 

Ruta

 


Ruta:
Rijeka – otok Rab – otok Olib – otok Silba – otok Ilovik – otok Lošinj – otok Cres – Rijeka
Stižete li u Rijeku vlastitim automobilom, možete ući u luku od 9:00 sati. Naši će vas predstavnici uputiti u garažu i odvesti natrag u luku. Imajte na umu da je vrijeme ukrcaja od 11:00 do 13:00 sati. Nakon ukrcaja naš će vas predstavnik dočekati s pićem dobrodošlice i imat ćete priliku upoznati posadu i ostale suputnike. Tijekom zakuske, podižemo sidro te plovimo prema Rabu. Putem pronalazimo skrovitu uvalu u kojoj ćete se prvi put moći okupati u predivnom Jadranu. Večera na brodu u uvali prije nego što produžimo prema Rabu. Stari grad Rab ističe se svojim zvonicima i proteže se uskim, stjenovitim rtom okupanim morem. Tri ulice prolaze starim gradom – Donja ulica obiluje lokalima i kafićima, Srednja ulica poznata je po buticima, suvenirnicama i slastičarnicama, a Gornja ulica vodi prema četirima crkvama s njihovim zvonicima.
Nakon doručka imat ćemo dovoljno vremena za kratku šetnju gradom prije nego se oprostimo od Raba i otiđemo na otok Pag. Slijedi višesatna stanka za kupanje u slikovitoj uvali i za ručak na brodu. Ponovo podižemo sidro i otoku Olibu prilazimo tek u večernjim satima. Olib pripada zadarskom arhipelagu i broji samo 150 stalnih stanovnika koji većinom žive od uzgoja maslina i poljoprivrede. Posljednjih su se godina otočani vratili tradiciji, primjerice na drevni način vade sol bez solana i upotrebljavaju morsku travu za punjenje jastuka i madraca. Slijedi večera na brodu i noćenje u Olibu. U slučaju nepovoljnog vjetra, odnosno bure, noćenje u mjestu Mandre na otoku Pagu.
Napuštamo Olib i kratko plovimo prema uvali sv. Ante na otoku Silbi. Slijedi dugačka stanka za plivanje, sunčanje i ručak na brodu. Stižemo na otok Ilovik u večernjim satima i spuštamo sidro u malenoj luci. Otočić od samo 5,5 km² površine osebujan je po mediteranskoj makiji, vazdazelenoj šumi i maslinicima. Ovo je mjesto okupano šarenilom predivnih boja raznoraznog cvijeća, od oleandra do palma. Iz tog razloga Ilovik također nazivaju i otokom cvijeća. Slijede večera i noćenje na brodu.
Nakon doručka putujemo prema otoku Lošinju. Uz malo sreće vidjet ćemo dupine i njihovu igru s valovima, naime lošinjski akvatorij obitava više od 220 dupina koji su registrirani u projektu Jadranski dupini. Pronalazimo skrovitu uvalu s bistrim modrim morem na otoku Lošinju. Ondje ćemo imati vremena napretek za plivanje i sunčanje te stanku za ručak na brodu. Nastavljamo do Malog Lošinja, poznatog po slatkoj luci i šetnici uz more. Večera je na brodu i noćenje.
Napuštamo Mali Lošinj nakon doručka i plovimo prema susjednom otoku Cresu koji je u Osoru pokretnim mostom povezan s otokom Lošinjem. Opet nas očekuju predivne uvale u kojima ćemo provesti veći dio dana i ručati također. Današnje je odredište mirno mjestašce Martinšćica na Cresu u kojem ćete nakon večere na brodu bezbrižno uživati u nudističkom noćnom kupanju. Noćenje u Martinšćici.
Polazak nakon doručka, a cilj nam je, što drugo nego kupanje i sunčanje u jednoj od brojnih uvala. Današnje je odredište ribarsko mjesto Valun na otoku Cresu. Dan će nam dodatno upotpuniti Kapetanova večera i noćenje u Valunu.
Posljednji dan u predivnom svijetu otoka. Napuštamo Valun i posljednji put spuštamo sidro u uvali udaljenoj oko pola sata plovidbe. Nakon ručka imamo još jednu uobičajenu stanku za plivanje i sunčanje i polako krećemo za Rijeku. Slijedi večera na brodu i noćenje u Rijeci.
Nakon doručka, iskrcavanje do 9:00 sati.
Napomene:
* Izbjegavat će se, što je više moguće, susreti s grupama s drugih brodova i podudaranja mjesta noćenja.
* Ako noćne temperature ne budu previsoke, u srijedu ne provodimo noć u Malom Lošinju već u skrovitoj uvali, a Mali Lošinj posjetit ćemo na dva sata u četvrtak ujutro. Isto vrijedi za Valun u četvrtak. Noćenje u uvali Nedomisje, nedaleko od grada Cresa, a grad Cres posjetit ćemo u petak ujutro.
* Ako je temperatura noću visoka, potrebno je noćiti u mjestima sa strujom ili paliti agregat za struju tijekom noći, u suprotnome klima uređaj noću neće raditi.
* U slučaju lošeg vremena ili kiše, noćenja u lukama će se produljiti jer neće biti moguće kupanje i sunčanje.
* Ovdje opisana ruta služi kao primjer. Može doći do izmjene rute u skladu s vremenskim i lokalnim uvjetima. Kapetan će osmisliti zanimljivu rutu koja će zadovoljiti želje nudista.
* Ruta se može ploviti i u suprotnome smjeru.
* Nudizam je moguć na palubi za sunčanje (također za vrijeme plovidbe), u skrovitim uvalama i na (neslužbenim) nudističkim dijelovima plaže.
* Nudizam nije dozvoljen u sali za objed i u lukama, u tom slučaju potrebno je nositi barem kupaći kostim.
Što je uključeno…
* Osmodnevno krstarenje u skladu s itinererom
* Pun pansion
* Zakuska dobrodošlice
* Kapetanova večera
* Predstavnici vama na usluzi tijekom ukrcavanja i iskrcavanja
 

Lokacija

Luka Rijeka - Kvarner


Luka Rijeka

Boravišne i lučke pristojbe nisu uključene u cijenu i plaćaju se na brodu prilikom ukrcaja. Iznosi 35 € po osobi i tjednu, 17 € za djecu do 12 godina.

Preporuka za napojnice: Sigurno ćete rado usluge posade nagraditi napojnicom. Preporučamo iznos od 10 € po kabini i danu.




    ukupno:
    Top

    All rights reserved © 2005-2023 I.D. RIVA TOURS

    Ova stranica koristi kolačiće kako bi vam pružala najbolje korisničko iskustvo. Nastavljajući svoju posjetu na našoj web stranici, pristajete na to da koristimo kolačiće.
    OK Više informacija