Kuće za odmor i apartmani Kuće za odmor i apartmani

Kuće za odmor i apartmani

Rezervirani smještaj stoji Vam na raspolaganju na najavljeni dan dolaska od 16 sati nadalje. Ukoliko stignete ranije, postoji mogućnost da vlasnici nisu do kraja očistili i uredili prostor za Vaš boravak. U obrnutom slučaju, ukoliko se pokaže da ćete stići kasnije od 16 sati ili tek idući dan, molimo Vas da o tome obavijestite ili vlasnike ili naše predstavnike putem brojeva mobitela koje ćete dobiti sa svim ostalim putnim dokumentima.

Zajedno s ostalim putnim dokumentima dobit ćete i detaljan opis puta do rezerviranog smještaja. Također, dobit ćete točne GPS koordinate koje možete unijeti u navigacijski sustav ili pak smart phone aplikacije te adresu i kontakt brojeve mobitela Vaših domaćina.

Na dan odlaska smještaj Vam je na raspolaganju do 10 sati. Molimo da do tada, u dogovoru s domaćinima, oslobodite smještajni prostor kako bi se na vrijeme započelo čišćenje za sljedeće goste u dolasku. Također, molimo da se unaprijed dogovorite s vlasnicima o točnom vremenu Vašeg odlaska.

Sve kuće i apartmani iz naše ponude su kompletno uređeni i opremljeni. Raspolažu kuhinjom ili kuhinjskom nišom (ovisno o opisu), negdje su štednjaci s električnim pločama, negdje s plinskim, neke kuhinje imaju i električne pećnice, hladnjak (najčešće s odjeljkom za zamrzavanje, tj. kombinirane hladnjake), sve imaju mašinu za filter-kavu, posuđe za kuhanje, tanjure i pribor za jelo u dovoljnim količinama s obzirom na kapacitet broja osoba. Većina ima toster, a uređaji poput miksera nisu u pravilu obvezni.

U svim smještajnim jedinicama dočekat će Vas uređeni kreveti s odgovarajućom posteljinom, kao i kuhinjske krpe te kupaonski ručnici. Ručnike za plažu ili bazen morate sami ponijeti, oni nisu dio standardne opreme smještajnih jedinica.

Od opreme za čišćenje prostora, najčešće su gostima na raspolaganju kanta, krpa za pranje podova (močo), metla, razne četke. Sredstva za čišćenje poput praška za pranje posuđa, tableta za perilice, spužve i slično moraju gosti sami osigurati. Isto vrijedi i za toaletni papir, no uobičajeno je da će Vas na dan dolaska dočekati po jedna rola u kupaonama.

U opisima smještajnih jedinica naveli smo detaljno spavaće kapacitete koje molimo da dobro proučite. U pravilu se radi o fiksnim krevetima, ali u nekim jedinicama poput studija i apartmana to mogu biti i kaučevi na razvlačenje ili drugi oblici pomoćnih ležajeva.

Imajte na umu da otvaranje i uporaba bazena ovisi ponajviše o vremenskim uvjetima, a uobičajeno su pripremni za uporabu od otprilike sredine svibnja do kraja rujna. U pravilu, osim ako nije posebno naznačeno, nisu grijani.

Uključeno je u cijenu usluge: smještaj, troškovi bookinga i obrade podataka, završno čišćenje, doručak (ukoliko je ugovoren i opisan unutar smještajne jedinice), boravišna pristojba, naknade za usluge i predstavnik agencije na licu mjesta.

Neki iznajmljivači nude uslugu pripreme hrane. Molimo da ukoliko Vas takve usluge zanimaju, razgovarate s vlasnicima o njihovoj ponudi, što ona otprilike sadržava i kolika je cijena tih usluga. To plaćate na licu mjesta vlasnicima smještaja. Postoje naravno i iznajmljivači koji nude neke domaće proizvode na prodaju, kao što su pršut, sir, jaja, med, vino, rakija, sezonsko voće ili povrće. Savjetujemo Vam da za cijene tih proizvoda upitate svoje domaćine kako kasnije ne bi bilo iznenađenja pri plaćanju istih.

Jednako vrijedi i za eventualno navedeni najam bicikala ili barki, za ponudu izleta u organizaciji domaćina te za najam dječjih krevetića.

Troškove smještaja vaših kućnih ljubimaca koje eventualno vodite sa sobom (u smještaj gdje su oni dozvoljeni i na rezervaciji najavljeni), plaćate također direktno domaćinima sukladno cijeni navedenoj u opisu smještaja, odnosno 10,- Eura/dan po kućnom ljubimcu.

Nasuprot uobičajene prakse većine agencija, ne naplaćujemo unaprijed tzv. kauciju vezano za eventualne štete koje bi mogle nastati tijekom Vašeg boravka u smještajnoj jedinici. U većini slučajeva naši nas gosti po tom pitanju nisu iznevjerili i odnose se prema inventaru odgovorno i pažljivo.

To ne znači da ukoliko nažalost do štete dođe, ne trebate javiti domaćinu ili agenciji, dapače, naročito kada se radi o većim oštećenjima. Ne odnosi se samo na razbijeno posuđe, nepovratno oštećene i prljave ručnike ili deke, već osobito oštećenja koja zbog krive uporabe mogu nastati na npr. jacuzziju, perilicama suđa ili rublja, na hladnjacima, usisavačima i sličnim uređajima. Tu se ubrajaju i oštećenja na klima-uređajima nastalim uslijed ostavljanja upaljene klimatizacije s otvorenim prozorima ili vratima dok ste odsutni iz smještajne jedinice. Ukoliko za neke od postojećih uređaja ne postoji priručnik za korištenje, a Vi niste sigurni u sve funkcije tih uređaja, molimo konzultirajte domaćine kako bi Vas uputili u ispravno korištenje istih.

Na dan dolaska dočekat će Vas ili sam vlasnik ili osoba koju je on zadužio te Vam pokazati sve prostorije i naglasiti važne informacije o smještaju. Netom prije odlaska, po dogovoru s Vašim domaćinom, preporuča se zajednički pregled objekta. Ukoliko se tada utvrde određena oštećenja nastala tijekom Vašeg boravka, dužni ste ih platiti domaćinu. U nekim ćete objektima zajedno pri dolasku ispuniti i obrazac „Primopredaje objekta“, isti ćete zajedno ispuniti i po odlasku te će ga oba puta obje strane potpisati.

Riva Tours se obvezuje prema vlasniku kuće da će u slučaju da dođe do nesporazuma ili namjernog neplaćanja štete od strane gostiju, sudjelovati u pregovorima, kao i kasnije, u ime iznajmljivača, ukoliko je šteta i vremenski period njenog nastajanja dokaziv, biti zastupnik vlasnika u eventualno nužnim radnjama naplate štete pravnim putem.

Tijekom rada klimatizacije zatvorite prozore i vrata, jer bi se inače doslovno klimatizirani zrak bacao kroz prozor. Isto tako, molimo Vas da kada izlazite na nekoliko sati van objekta, ugasite klimatizaciju. Željenu temperaturu će uređaj postići po Vašem povratku u 10-tak minuta. Vlasnici objekta imaju pravo, ukoliko klimatizacija radi non-stop, čak i kada Vas duže vremena tijekom dana nema te ako ostavljate otvorena vrata ili prozore, a puštate klimatizaciju na niskoj temperaturi, dodatno Vam zaračunati odgovarajuće troškove struje.

Kod kuća za odmor i apartmana koji se nalaze uz obalu, iskazuje se udaljenost do prve plaže, bilo da se radi o uređenoj ili divljoj plaži. Kod kuća i apartmana koji se nalaze više prema unutrašnjosti, tj. udaljenije od obale, iskazuje se udaljenost do mora, što nužno ne mora značiti da je tamo i plaža za kupanje.

U opisima kuća i apartmana točno je specificirano koji od njih dozvoljavaju dolazak kućnih ljubimaca. Kod nekih objekata limitiran je dolazak broja ili veličina kućnih ljubimaca. Neki iznajmljivači primjerice dozvoljavaju samo pasmine malog rasta.

Cijena boravka kućnog ljubimca je 10,- Eura/dan po kućnom ljubimcu (osim ako u samom opisu objekta nije drukčije navedeno) i plaća se domaćinima na licu mjesta.

Prilikom rezerviranja molimo da za kućnog ljubimca navedete podatke o rasi i težini, kako bismo unaprijed informirali vlasnike. Ukoliko se radi o više kućnih ljubimaca ili specifičnoj veličini kućnog ljubimca, domaćin može zatražiti i razliku u uobičajenoj cijeni ili zbog nekog razloga odbiti taj zahtjev, kao npr. u slučaju da domaćini imaju na istoj parceli svoje kućne ljubimce koji po njegovoj procijeni ne bi bili kompatibilni s Vašim. Imajte na umu da s Vašim kućnim ljubimcem nećete moći ulaziti u svaki ugostiteljski objekt ili trgovinu, za to treba slijediti iskazana pravila na ulazu u takve objekte. Isto vrijedi i na plažama, pazite da tamo gdje idete sa svojim kućnim ljubimcem stoji oznaka da je plaža namijenjena i za životinje.

Dokumenti koji su potrebni za dolazak vaših kućnih ljubimaca u RH su isti koji vrijede za cijelo područje EU, oni moraju biti čipirani i imati svoje zdravstvene putne dokumente, gdje je vidljiv i popis obavljene imunizacije, pogotovo protiv bjesnoće.

Za naše goste koji borave u kućama za odmor, apartmanima, pansionima, na odredištu postoje predstavnici koji brinu za njih i stoje im na raspolaganju. Podatke o broju mobilnog telefona te o uredovnom vremenu zastupništva, dobit ćete zajedno s putnim dokumentima koje ćemo Vam poslati.

Imajte na umu, poznajući našu zemlju, da ćete svoj boravak provesti u mediteranskom ambijentu u selu ili manjim naseljima, kada se specifično ljeti živahnost naselja budi predvečer, pri padu vrućine. Tada ljudi u selima kreću traktorima u polja, kose travu, moguća su i manja seoska druženja, ljudi se rekreiraju, a kada je dozvoljeno u normalnim uvjetima, organiziraju se različiti koncerti i druženja. Stoga, ako vam je prilikom boravka važan mir i tišina, birajte kuće tj. objekte koji su na samini, a u opisu stoji da se nalaze na mirnoj lokaciji.

Poznajući našu zemlju, imajte na umu prisustvo, posebice ljeti, raznih insekata i nametnika karakterističnih za mediteranske krajeve. Nisu neuobičajene ose, pčele, komarci, muhe, ponekad i škorpioni, ovisno o lokaciji i vremenskim prilikama. Sve te životinjice nisu opasne po ljudsko zdravlje, nemaju otrova kao njihovi tropski rođaci.

Preporučamo Vam da sa sobom donesete, pogotovo ako dolazite ljeti, aparat protiv komaraca na prirodnoj bazi. Predvečer preporučamo za one osjetljivije uporabu spreja ili krema protiv komaraca, najbolje na prirodnoj bazi s eteričnim uljima.

Sve informacije o smještaju koje ste pronašli na drugim web stranicama, raznim publikacijama od strane drugih oglašivača, nisu obvezujuće stavke našeg Ugovora o putovanju. Također nisu obvezujući nikakvi usmeni dogovori, usmeno dana jamstva ili dodatni uvjeti. Vrijede isključivo informacije objavljenje na našim web-stranicama i one koje Vam pošaljemo unutar potvrde rezervacije. Sve se informacije pravovremeno ažuriraju. Zadržavamo pravo korekcije eventualnih grešaka.

Maksimalni broj gostiju u smještajnoj jedinici ne smije biti veći od onoga dozvoljenoga i navedenoga u opisu. Eventualne iznimke mogu se potvrditi za djecu ispod 2 godine, u tom slučaju biste po dogovoru s nama trebali ponijeti svoj dječji krevetić. U slučaju da dođe više osoba od broja najavljenih na rezervaciji, domaćin ima pravo zabraniti ulaz u smještajnu jedinicu ili Vam na licu mjesta zaračunati dodatni iznos za prekoračenje broja osoba.

Posebne želje gosta kao npr. određeni tip ili broj sobe, sobe ili apartmani jedni do drugih, točno određena etaža apartmana i ostale želje, proslijedit ćemo domaćinu. U dogovoru s domaćinima pokušat ćemo udovoljiti tim posebnim željama, ukoliko je to moguće, ali one nisu obvezujući dio našega Ugovora o putovanju.

Kod većine apartmana pri samoj rezervaciji birate točno određeni tip apartmana koji su kod nas posebno opisani i imenovani (npr. AP1, AP2, ST1, ST2, itd). U tom se slučaju radi o redovnoj rezervaciji točno odabrane jedinice unutar dostupne ponude, a ne o posebnoj želji gosta.

Kod kratkoročnih upita ili posebnih želja, s kojima prelazimo broj naših ugovorenih kapaciteta ili se odstupa izvan opisanih kapaciteta, moramo domaćinu poslati tzv. Upit. Vrijeme u kojemu očekujemo njihov odgovor je kratko, a najduže unutar 48 sati. U slučaju da domaćin pozitivno odgovori, tj. potvrdi Vaš upit, Vaša se postojeća rezervacija automatski nadopunjuje traženim i odobrenim stavkama te poprima oblik fiksne rezervacije. Storniranje od strane gosta nakon posebno potvrđenih upita tretira se jednakim odredbama storna rezervacije unutar našeg ugovora o putovanju.

Kuće, apartmani i pansioni iz naše ponude u pravilu nisu prilagođeni osobama s teškoćama u kretanju. Ovisno o stupnju teškoća tj. invaliditeta neke smještajne jedinice imaju mogućnost kretanja kolica ili drugih pomagala kroz određeni dio prostorija. Ukoliko imate takvih potreba, molimo da nas posebno upitate i kontaktirate, kako bismo Vam mogli dati točne podatke. Niti jedna smještajna jedinica nije adekvatna za invalidne osobe ukoliko to u opisu iste nije izričito navedeno.

Preporučamo da ugovorite putno osiguranje. Za eventualne preporuke stojimo Vam na raspolaganju.