Informacije o rezervacijama Informacije o rezervacijama

Informacije o rezervacijama

Ako ste odabrali smještajnu jedinicu koja Vam po cijeni i raspoloživosti termina odgovara, možete i sami online istu fiksno rezervirati. Molimo da popunite sva polja sa označenim znakom *:

  • Ime i prezime osobe na koju će glasiti rezervacija i račun, poštanska adresa iste osobe, te kontakt e-mail adresu i telefon/mobitel.
  • Imena i prezimena svih sudionika putovanja, za djecu i datume rođenja.
  • Eventualne napomene ili želje, koje šaljemo dalje na odobrenje samim pružateljima usluga, ali nisu obvezujuće unutar našeg Ugovora o putovanju.
  • Željeni način plaćanja – da li putem računa ili kreditne kartice. Imajte na umu da za putovanja 7 dana i manje prije željenog termina jedini način plaćanja je kreditnom karticom.
  • Kod odabira plaćanja kreditnom karticom, važeće podatke iste.
  • Kliknite dolje desno na „dalje na pregled unesenih podatka“.
  • Pregledajte sve unešene podatke, pogotovo da li su ispravno unešena sva imena i prezimena sudionika putovanja i jednaka kao na putnim dokumentima (osobna iskaznica ili putovnica).
  • Molimo potvrdite da ste suglasni s Općim uvjetima poslovanja.
  • Molimo obratite pažnju i na zakonski propisane predugovorne informacije za putovanja u paket aranžmanu.
  • Kada ste sve provjerili i utvrdili da su unešeni podatci ispravni, kliknite dolje desno na „Putovanje obvezujuće potvrditi“.

Ukoliko trebate pomoć pri online rezerviranju, naši Vam djelatnici stoje na raspolaganju radnim danom od ponedjeljka do petka od 9:00-18:00 sati i subotom od 09:00-13:00 sati na broju telefona +49 89 23 11 000.

Svoje putovanje kod ID Riva Toursa možete naravno i telefonski rezervirati. Dostupni su Vam naši ljubazni djelatnici na slijedećem broju telefona: +49 89 23 11 000, od ponedjeljka do petka od 09:00 do 18:00 sati i subotom od 09:00 do 13:00 sati. Pri telefonskom načinu rezerviranja biti će nam potrebni svi Vaši podatci kao što su gore navedeni u rubrici “online rezerviranje”. Potvrdu rezervacije kao i sve nužne putne dokumente šaljemo Vam po Vašem izboru bilo putem e-maila ili putem pošte.

Nakon online rezerviranja dobiti ćete na Vaš mail unutar nekoliko minuta potvrdu da je Vaša rezervacija unešena u naš sistem. Molimo da pri slanju daljnjih eventualnih pitanja vezanih za tu rezervaciju uvijek navedete i vaš 6ero znamenkasti broj rezervacije (to je ujedno i broj računa).

Detaljnu potvrdu rezervacije, račun, te opće zakonske odredbe ugovora o putovanju, primiti ćete također putem e-maila najkasnije idući radni dan od potvrđene rezervacije.

Sa potvrdom rezervacije i izdavanjem računa, nastaje obveza plaćanja avansa tj potvrde u iznosu od 20% od ukupnog iznosa računa putovanja (iznimno kod najma chartera brodova 25%). Ostatak iznosa računa je obvezno platiti najkasnije 30 dana prije termina putovanja. Iznimka su kratkoročne rezervacije, tada je obvezno cjelokupno plaćanje odmah i to putem kreditne kartice.

  • Možete odabrati način plaćanja putem računa (virmanom) ili putem kreditne kartice (Mastercard ili Visa).
  • Ukoliko ste odabrali plaćanje putem računa, molimo da sredstva uplatite na naš navedeni IBAN broj. Molimo da točno 30 dana prije putovanja pripazite da ste svoj račun u cjelosti platili. Za eventualni ostatak iznosa nećete dobiti posebni zahtjev odnosno podsjetnik sa naše strane, stoga imajte na umu da ispoštujete ukupno plaćanje računa u navedenom roku plaćanja.
  • Ukoliko ste odabrali način plaćanja putem kreditne kartice, teretiti ćemo vašu karticu za avansni iznos odmah nakon izdavanja i slanja računa/potvrde za putovanje. Ostatak iznosa teretiti će se automatski 30 dana prije termina putovanja. Kod kratkoročno rezerviranih putovanja će se odmah pri prvom terećenju vaše kartice naplatiti cjelokupan iznos izdanog računa.
  • Za kratkoročne rezervacije unutar 7 dana od termina putovanja, jedini mogući način plaćanja je putem kreditne kartice.
  • Za odabrani način plaćanja putem računa, a unutar 7-10 dana prije termina putovanja, molimo da nam mailom pošaljete potvrdu plaćanja računa na: buchhaltung@idriva.de ili putem faxa na +49 89 23 11 00 26.
  • Promjena načina plaćanja po unosu i obradi rezervacije više nije moguća.

Otprilike tri tjedna prije termina putovanja i nakon što ste uplatili cjelokupni iznos računa, dostaviti ćemo Vam sve potrebne putne isprave/vaučere mailom. One se satstoje od vaučera za rezervirani smještaj i korisnih informacija o odredištu.

U slučaju da 7 ili manje dana od termina putovanja niste zaprimili Vaše putne isprave/vaučere, molimo da nas kontaktirate telefonski na broj : +49 89 23 11 000, kako bismo Vam hitno iste dostavili mailom.

Može se desiti da je smještaj koji Vas zanima već rezerviran u željenom terminu ili zbog kratkog roka najave nedostupan za potvrdu rezervacije. U tom slučaju možemo u Vaše ime pokrenuti postupak obvezujućeg „Upita“. To znači da ćemo po vašim željema postaviti upit tom smještaju za alternativni datum, ili pak za željeni datum postaviti upit alternativnim oblicima smještaja. Za potrebe personaliziranih upita, što smo ga upravo ukratko opisali, biti će nam potrebni Vaši osobni podatci koje ćete unijeti kao što je opisano pod rubrikom „Online rezerviranje“, te na dnu onda kliknuti na „Molimo podnijeti obvezujući upit“.